Till bloggens startsida

Stockholm idag bby

Idag åker jag & Emma till Stockholm över dagen, jag är hemma ikväll igen.
Kanske hinner blogga då, kanske inte. Beror på hur sent vi kommer hem!
Jag ska ju jobba tidigt imorgon bitti! Ser faktiskt fram emot det också.

En kvart efter jag slutat imorgon ska jag vara i sörby hos sömerskan,
vi ska fixa med nya dräkterna. Efter det blir det träning med gruppen & Anna.

Men en sak i taget, först nu idag är det Stockholm som gäller!
Innan man börjar tjäna pengar så måste man ju spendera lite också, right?



Bjuder på en sex and the city låt som får en på shoppinghummör!
(den går igång efter några sekunder, men det är i början man känner
igen den från sex and the city, så vänta in låten..) 

Vet inte riktigt hur jag ska orka gå i Stockholm en hel dag, kom inte i säng förän
strax innan ett i natt, & pga min allergi så sover jag inte så mycket på nätterna.
Men jag fick just ett sms av Emma, hon sa att jag skulle ta med mig en kudde
att ha i bilen, så antagliten blir det väl att sova lite då.

Ha en bra dag, det kommer jag i alla fall ha. Puss!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: