Till bloggens startsida

Stan med Emma!


Dagen spenderades på stan, med Emma!
Jag shoppade lite allt möjligt, & idag spräckte
jag faktiskt min tusenlapp!
Jag köpte:
- turkos tub-klänning, till midsommar.
- BH att ha under den, till midsommar.
- lösögonfransar, till midsommar.
- silverörhängen, till midsommar.

Tänk att man kan handla prylar för flera hundra
bara för en kväll?! Nejdå, så är det ju inte riktigkt.
Jag kan ju använda dessa saker till fler tillfällen.

Emma la undan ett par skor som var ursöta!


Men vad vore en shoppingrunda på stan utan lunch på ett mysigt ställe?
Det blev Java idag igen, jag var där en gång med Artin, Louise, Johanna
& Sandra för några dagar sen, & med danstjejerna dagen efter det.
Men idag blev det Java igen, jag åt sallad & emma åt bakad potatis (saknar potatis!!)

Dagen blev bra, blev ju massa shopping, snack & skratt. Så ska det vara! Tack Emma ♥

Ikväll blir det Odensbacken, Christoffer fyller år. Kameran blir med ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: emma

tack själv sötunge :D <3

Postat av: Elin

du, är det dom skorna som din mamma hade? som du har på dig alltså ;)



glömde fråga vart dom var i från, dom var skitsnygga!

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: jao, nu har både jag, lousie och mamma dom! haha. supersnygga och supersköna! skopunkten ;) 300kr :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: