Till bloggens startsida

STÄD-POWER!

Finns det någonting som heter så?
Vet inte . . . men det jag menar är att jag fick helt plötsligt fick massa, massa power till att städa just nu! Speciellt rensa garderoben! Jag har verkligen bestämmt mig för att ALLT som inte har används på länge nu ska ut! Min garderob är fullproppad med både "fula" & fina saker. & det är ju synd när de fina sakerna blir skrynkliga & bortglömda bara för att de "fula" kläderna finns där. När jag säger fula kläderna så menar jag inte att de är ful-fula, men de som är mindre fina skulle man väl mer kunna säga!

Jag vet inte hur mycket jag hinner imorgon, men jag ska verkligen föröska komma långt mer projekt "stor-städning av mitt rum" imorgon kväll när jag kommer hem. Men för att klara av det bör jag nog dra ut internett-sladden? Fast nej! Då ryker ju även spotify! Ni som har det vet att man inte klarar sig länge utan det. Musik!!

Nu ska jag hur som helst sova. Ska ju upp tidigt imorgon för att jobba igen. Lutar mot att det blir cykel imorgon eftersom  att vi måste fixa lite ärenden efter lunch & så. Ett körkort skulle inte sitta fel i fickan just nu ska jag ju säga!

Gadago - hoppas för min del att jag somnar lättare ikväll '

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kom te mej å städa O: ?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: nej tyvärr..sååånn städ-power har jag inte! ;)

Postat av: Thea

har du kvar städ-powern idag?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: nej tyvärr inte :(

men jag måste ändå städa sööönder mig själv ikväll så... har inget val. någon gång ska det ju göras!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: