Till bloggens startsida

SSS


Skolavslutning Stan Sommarlov

Först var det skolavslutning, en bra skolavslutning - med lite sång & så. Men inte förän Parmida satte sig vid pianot insåg jag att jag verkligen hade sommarlov! Egentligen tycker jag inte om pianospel, men när Parmida spelar gör jag det, & speciellt när hon spelar River flows in you av Yiruma!

Sen blev det rektorns tråkiga tal & så vidare, men vad skulle en skolavslutning vara utan ett tråkigt rektor-tal? Ingenting! Men en rolig sak var när våra klassföreståndare & rektorer ställer sig & spelar gitarr & sjunger (hur bra som helst ärligt talat) en country låt. Söta & astuffa! Säga vad man vill om Rudbecksskolan, men bra lärare - det har vi!

Sen blev det stan med Elin till en början, sen hakade även Sara & Karin på! Det blev lunch på Jensens men det blev svårt för mig som äter enligt GI, så jag fick beställa en vanlig potion, men åt bara kyklingen - Elin åt upp mina potatisar istället!

Shoppade lite allt möjligt på stan, men jag hinner inte skriva om det nu. Om en timma åker jag till Andreas & grillar med några andra från skolan. Det blir chill! Men först måste jag platta håret, eftersom att lockarna halft gått ur & jag orkar inte göra om det. Suck! Men vi hörs imorgon bloggen. JAG HAR SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: sissas

guud vad fin du var idag :) älskade klänningen riktigt fin! :D

Men tänk diig, ett år har gått sen du och jag böla i sängen :P hahahahahha ichlibedich<333

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: