Till bloggens startsida

Spotify igen!

Min pappa är bra han, han har fixat ett nytt spotify till mig!
Vi gjorde även ett konto till Sandra, men hon hade redan
ett - så om någon vill ha ett spotifykonto så hör av er
för just nu har jag ett som ligger & bara skräpar .-

Klockan är snart 12 & jag ska upp tidigt imorgon,
historiaredovisning klockan 8. Jag blev precis klart
med det.

Nu är mitt rum så varmt av att datorn har varit på i
flera timmar, så nu ska jag stänga av den & gå & lägga
mig. Men vi hörs imorgon också, då får ni även se mina
supersnygga nya skor som jag fick idag.

Pussss & godnatt ♥

Ps. min statistikmätare är fortfarande fryst!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vill ju ha!!! :o)

Postat av: Emma

Jag vill ha ett, jag har bara min brors!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: