Till bloggens startsida

Söndag i Skagern

Tjenare bloggen! Nu har det redan hunnit blivit söndag & jag ska åka hem idag. Imorgon börjar ju introduktionen till entreprenör-jobbet. Nu på morgonen har jag & morfar lekt lite i photoshop, som ni ser på bilderna under så böt vi huvud på dem, vi lekte även lite med några andra bilder.


Vädret är tyvärr sämre idag, det regnar. Men jag kommer ju komma hit fler gånger i sommar, & då kommer jag ju bo här längre än bara en natt!

Gadago - Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, snygga bilder ;)



svar: Min kompis knä hoppade ur led, så var tvugna att åka in dit. Satt där i 2 timmar, sen kommer doktorn in och pratar med henne i knappt 3 minuter. Kändes rätt ovärt att åka dit :P

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Haha, tack . . men jag gjorde dom bara på ploj. Verkligen! Tog magnetlasson & bara kopierade & klistrade in, orkade inte göra konturerna snygga eller något. Hahaha..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: