Till bloggens startsida

SILL & potatis

Jag, Viktoria Nordenberg åt nyss sill! & det gick faktiskt helt okej.
Har inte ätit potatis nu på ett tag nu när jag äter enligt GI. Men idag
tog jag faktiskt två jättesmå potatisar eftersom att mormor gjort färskpotatis.
Ja, det är ju faktiskt bara nationaldagen en gång om året!
För övrigt så går det faktiskt bra med GI-maten. Klarar mig jättebra
utan kolhydrater, socker, godis, mjöl, bröd, dricka & så vidare .-

Jag var även duktig & lyckades äta salladen som det var
chili i med fingrarna, som jag sedan stoppade i ögat.
Inte så smart, för det svider kan jag lova!

Nu ska jag kolla på fotbollen, Sverige - Danmark.
Sen blir det kanske en promenadis i kvälls-solen '


Kommentarer
Postat av: Sofi

Vuxet med sill måste jag ju säga!

Postat av: Elin

det slank ju ned lite potatis i torsdags också ;) hahaha

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: ja, en skiva potatis! :$ hihi :)

Postat av: Maria

DESAMMA! :D

Postat av: Therése

Har haft det jätte bra :D Hoppas du också har haft en bra dag :)

Postat av: Juliaa

Man blir nästan lite sugen på att prova GI-metoden :P haha, lycka till iaf ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: