Till bloggens startsida

Picx a lá regniga Skagern


Orginal ↑                                                                                              Redigerad ↓
 


Orginal ↑                                                                                              Redigerad ↓



Orginal ↑                                                                                              Redigerad ↓


Jag ångrar att jag inte tog lite kort igår när det var fint väder, men det blev 3 regniga mysiga bilder istället. I mårse blåste det, sedan regnade  det, nu är det uppehåll & sjön ligger spegel. På tal om sjön, jag har inte badat något nu i helgen, det är jättekallt i vattnet. Poolen börjar närma sig 30 grader nu, så det blir nog med bad när jag kommit hem till Örebro. Hoppas ni haft en skön helg, det har i alla fall jag haft!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättevackra bilder!!!

Vilken kamera tar du korten med???

Vilket program använder du för att redigera korten???



Puss!!!

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Dessa bilder är tagna med min nyaste kamera, "canon ixus 870 is".

Jag redigerar bilderna i photoshop, the one and only, heheheee !

Postat av: Angelica

din design = jättefin och somrig



btw, fina bilder :)

Postat av: K

din design är fin men inte alls i min smak... =)

Postat av: EMÕKE

Sv. Hej din nya disign är fräch somrig. Kul att du tittade in hoss mig o tack för din komentar.

Postat av: sandra

härliga bilder :)

Postat av: Erika

Fina bilder, både orginal och redigerade! Jag tycker bäst om den sista!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: