Till bloggens startsida

Pappa får hjälpa mig

Idag håller jag på & fixar & donar inför imorgon, precis som jag skrev i förra inlägget. Tog bort det gamla nagellacket & satte på nytt, & tänkte precis göra samma med tånaglarna. . . men om jag ska ta bort det får jag ju nagellacksborttagning på fingrarna & då försvinner ju mitt nymålade på de naglarna - & mamma har också nagellack, så det blir pappa som får hjälpa mig med det när han kommer hem sen!

På tånaglarna blir det rosa & på vanliga naglarna blir det fransk manikyr '


Hittade en jättegammal bild på mig & pappa från afrika-resan! ♥ Hahahahahahahahaha... 


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

haha synd, ne tyvärr inte vickan pickan :/ :P

Postat av: Anonym

hahaha fy faan såg inte ens att det var du...trodde de var någon random ^^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: