Till bloggens startsida

Ny hårdisk!

Papppa har köpt en ny hårdisk med 1000GB, så jag får nu
överta hans gamla som också är stor, & jag har redan en till
ganska stor hårdisk på min dator. Så nu blev jag jättesugen
på att lägga säkerighets kopior på vissa av bilderna & så,
jag har ju trots allt bilder på min dator som jag tagit från 2002,
då jag fick min första egna digitalkamera av mormor & morfar.

Men jag har rätt mycket plugg nu inom historian, så jag är fatiskt
duktig & gör det i första hand. Hårdiksen finns ju kvar även imorgon!

..eller vi får väl se, kanske jag sätter mig & börjar plocka med det
lite senare ikväll - hihi

Imorgon är det träning, efterlängtat!
Men det är tyvärr sista vanliga träningen nu i sommar,
förutom träningarna med den Tjeckiska tränaren som våran
tränare erbjudit oss - vet inte så mycket om det än, men vi
får förhoppningsvis reda på mer om det imorgon.

Gadago, plugga - kiss and hugs ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: