Till bloggens startsida

Micheal Jackson död!

Michael Jackson, King of Pop, avled i natt i Los Angeles vid 50 års ålder.

Jackson dödförklarades kl 2:26 p.m. lokal tid på Ronald Reagan UCLA Medical Center, inte långt från hans hem i Holmby Hills. Dödsorsaken är ännu okänd. Idag kommer han att obduceras. SOS fick larmsamtalet från Jacksons hem i Holmby Hills i Los Angeles klockan 12.21 lokal tid (21.21 svensk tid).

"När ambulanspersonalen anlände såg de att hjärtlungräddning redan utfördes av någon i hemmet. (Jackson) andades inte", berättade en talesman för Los Angeles brandkår, till E Online.

Han fördes i ambulans under hjärt-lungräddning till UCLA Medical Center i Los Angeles.

"Det är en väldigt sorgsen dag för oss" sa Jacksons manager, Frank DiLeo, till PEOPLE. "Han var min vän." Till Los Angeles Times berättade han: "Jag fick kyssa honom och säga adjö. Jag förlorade en väldigt kär vän. Någon som jag beundrade, någon som var den största talangen som jag någonsin har stött på eller jobbat med, säger DiLeo till Los Angeles Times."

Jackson efterlämnar tre barn: Blanket, 7, Paris, 11 och Prince Michael, 12.
Morfars kommentar om detta: det är ju synd för plastikkirurgerna!

Kommentarer
Postat av: Jakob

jag blev depp fast jag inte ens gillar han. sjukt. haha, rolig morfar du har :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: