Till bloggens startsida

Lördag

Imårse blev det så att jag gick upp ganska tidigt för att duscha & packa. Klockan 11 blev jag hämtad av mormor & morfar för att åka till sommarstugan. Innan jag blev hämtad han jag kolla lite på Miami ink, sjukt bra program tycker jag! Även fast det inte har någon speciell handling. . . För er som inte vet vad Miami ink är, så är det ett tatuerar-program. Jag tycker vissa tatueringar är sjukt fula, men det finns så himla mycket fina också! Någon gång i livet skulle jag vilja tatuera mig, något litet bara. Jag har en liten idé om vad jag skulle vilja göra, en liten, men jag slänger ut ett inlägg om det någon gång i veckan - tänkte prova att photoshoppa med det för att se hur det skulle se ut '

Well well, väl framme i Skagern. Jag har legat & solat hela dagen, solen har stekt, men vinden har varit kall så jag låg med halvlånga jeans & t-shirt. Så jag har i alla fått lite mer färg på armar ben. Har legat på altanen hela dagen & kollat på utsikten över sjön & har legat & tänkt att "snart går jag & hämtar kameran..snart...snart..". Men det blev aldrig så, kanske tar någon bild ikväll - annars får vi la hoppas på att vädret håller i sig till imorgon så jag kan knäppa några kort då! Hur är vädret i Örebro?

En till sak som är roligt med Skagern är att få träffa voven igen, Elissa! Jao, men ikväll blir det grill - chilledill! Hoppas ni får en trevlig helg!

Jag ska försöka koppla av bara nu i helgen, på måndag ska jag gå på en utbildning som fortsätter hela veckan ut. Hm, men jag orkar inte blogga om det nu. Nu ska jag bara njuta av att vara stress-fri!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: karro

måste få komma dit! sjukt länge sen jag var där ju ;o

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: