Till bloggens startsida

Ingen riktig midsommar-mat...

Kom just hem från PH, jag hade ju glömt att köpa nylonstrumpor. Ica affärer har ju inte så bra utval när det gäller sånt, men jag hittade ett tre-pack för ca 50kr som verkar fungera helt okej. Well well, om en dryg timma drar jag till lindhult. Jag har nu innan hunnit äta lite köttbullar & korv, men ingen sill & potatis - de blev inte så i år för min del. Men jag klarar mig bra ändå. En sak som är äkta svensk midsommar är ju vädret i alla fall, uppehåll men man har med sig ett paraply ifall att. Suck, svensk sommar. .

Vet inte när jag bloggar igen, jag slaggar ju hos Emma inatt så kanske imorgon bitti, eller efter lunch någon gång när jag kommer hem. Hur som helst, ha en trevlig kväll kära läsare!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: