Till bloggens startsida

Fårskinnstofflor på sommarlovet!


Det är inte okej! & en till sak som inte är okej är att mitt rum ser förjävligt ut, men jag orkar verkligen inte städa längre! Men ska försöa kämpa nu ikväll, så har jag bara damning & damsugning kvar sen. Målet är att bli helt klar till helgen för då kommer de massa hit pga att mamma fyller. Louise & Artin från Uppsala kommer också, de blir najs '

Synd om 93:orna som går ut högstadiet idag ocskå när det regnar, stadsparken är ju liksom ingen höjdare i detta väder. Bjussar på en liten party låt nu i alla fall:

Övrig update är ju att min moppe blev såld idag! Nästa steg är körkort! Handledarkurs imorgon, yeey!

Kommentarer
Postat av: Lina

älskar den låten :D !!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

kontrasten på bilden var jättefin

du har tagit bilden med systemkamera va?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Ja, det är en riktig partylåt ;)



Bilden är tagen med min canon ixus 850 is, inte systemkamera - men kontrasten är ökad ganska mycket :)

Postat av: mascen

älskar den låten! man blir taggish haha ;)



jag måste btw prata med dej SNARAAAST!! mycket prioriterande samtal.. av högsta slaag! hahaaha ;) <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: