Till bloggens startsida

Effektiv städning, utan resultat!

Nu har jag hållt på med alla mina garderober i typ 2 timmar. Rev ut ALLT, gick igenom allt, det jag inte ville ha vek jag ner i pappers-säckar & det jag vill ha kvar hände/vek jag in i garderoben igen. Har redan ränsat bort 3 fullproppade papperssäckar, & jag är inte klar med ränsningen än! Det ligger fortfarande kläder över hela golvet & soffan. 

Det är bra att ränsa garderoben med jämna mellanrum, för då hittar man gamla saker som man glömt bort.

Först & främst ska jag göra klart garderoben nu, jag har inte ens börjat med byx-delen av garderoben. Förra gången jag rensade min garderob hade jag 17 par jeans, sedan massa shorts, vanliga byxor & mjukisbyxor utöver det. Ska försöka göra mig av med mer nu, eftersom att jag för det mesta bara använder leggings. Btw, funderar på att köpa ett par nya jeansleggings snart, för jag har bara ett par & dom är jätte-utslitna, men ändå känns det som att det har haft sin tid. Den tiden kanske har passerat? Well well, kanske köper en kort variant av jeansleggings nu till sommaren? Hm, det visar sig! Måste köpa vanliga svarta leggings också! Alla går ju sönder! & nylonstrumpor & trallalla vad jag behöver massa nytt egentligen. Jag har svårt att tänka mig det eftersom att jag har tre stora fullproppade garderober. Hmm - men så kan det va '

När jag för en gångs skulle blir klar med garderoben ikväll så ska jag sedan sola solarium om det inte blir allt för sent, sen duscha & sen sova! Blir inget mer bloggande ikväll i alla fall - men någon dag denna vecka ska jag försöka hinna blogga om min bradiga mascara som jag skulle vilja tipsa om & varför!

Tråkigt inlägg utan bild, sorry för det. Men nu när det är sommar så ska jag bli bättre med kameran - det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: fröken

rensa heter det

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: