Till bloggens startsida

Dagens outfit


- Mormors gamla kilklackskor som jag fått.
- Trasiga jeans från BIKBOK, 700kr.
- Svart bas-linne, H&M 79kr.
- Krämvit t-shirt med tryck, Gina tricot 129kr.
- Väska, TOPSHOP England 250kr.

Jag behövde inte ha någon jacka när jag cyklade till skolan, & när jag cyklade hem var det hur varmt som helst (hur tänkte jag när jag tog jeans?). Cyklade även hem barfota, skorna är som ni ser ganska höga, så en dag med dom räcker faktiskt. Men jag gillar verkligen skorna, de passar bra till jeans & till min västa från England.

Nu åker nya bikinin på, sen blir det plugga ute i solen.

Gadago - hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag hade shorts och linne på mig i skolan idag, och svettades ändå som en apa. stackars dig din fis med jeans :P

Postat av: em

wow. vilka grymma grymma skor!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: