Till bloggens startsida

Build-up mascara


Ny mascara!

Fick den idag av mamma,
den låg i trappen som leder
till mitt rum imårse (Y)

Jag ska prova den ikväll
tänkte jag. Det blir
lösögonfransar också
tror jag, dom ligger på
tvätt & torkning nu, haha!
Löshåret tror jag att jag
skippar idag - vi får se '
Vet inte om jag ska ta
samma klänning som jag
hade igår, eller min svarta
"nyårsklänning" eller en
vanlig svart tub-top klänning.
Det lutar mot gårdagens,
men det känns lite tråkigt
att ha samma igen - men
det blir nog så i alla fall!


Btw, på bilden är borsten röd
men det är den inte i vanliga
fall. & korken är röd, men
annars ser den likadan ut
som på bilden .-

Någon som har den & vet
om den är bra eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får blogga om den sen och säga om den var bra eller inte

det skulle vara kul

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: