Till bloggens startsida

Äntligen! Före -& efterbilder!

"Före" bilderna tog jag idag innan jag började städa! "Efter" bilderna är färskpressade!
Det som är lite kul med bilderna som jag såg nu i efterhand är att på både för & efterbilderna så är spotify på på datorn, hahaha jaa kära spotify, jag säger bara såhär: JAG HADE INTE KLARAT STÄDNINGEN UTAN DIG!


Inte illa pinkat av en trähäst!

..men jag måste ju erkänna att den sista flyttkartongen faktiskt står kvar under skrivbordet, men nu har jag i alla fall kommit en bra bit på vägen. Jag har sagt det förut, men säger det igen "det är så skönt att ha ordning, så nu ska jag aldrig mer stöka till!"

På bilderna: kopparna jag fick av mormor & morfar i julklapp, elgitarren som jag köpte för lite drygt ett år sen & ljuskvisten som jag fick i julklapp av farmor & farfar.

Nu är klockan över halv 1 på natten så nu ska jag sova! I gott samvete om att mitt rum redan är dammat & damsuget imorgon när jag kommer hem från jobbet. Skönt!

Gadago - ska hinna duscha innan jag somnar '

Puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra jobbat Vickan, haha :D Jag ÄLSKAR ljuskvisten, vet du vart den är köpt?

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Tack! :) jag med. gubbdagis (claes ohlsson)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: