Till bloggens startsida

á la Vira

Hela eftermiddagen har Sara & jag bakat kakor & sålt. Det gick faktiskt jättebra. Vi sålde allt! Så nu är vi uppe i 4000kr igen. 1000kr var tog vi direkt idag som utbetalning. Det första jag ska köpa nu är ny platt+lock tång, Johanna tipsade mig om en som verkar jättebra. Finns för 600, men ska kika lite på pricerunner om jag kan hitta den för lite billigare någonstanns!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är rätt trött. Det har blivit lite för lite sova de senaste dagarna. Men det gör ju inte så mycket - det är ju sommarlov! Jag ska inte jobba igen förän på torsdag!

Vad händer mer i veckan då? Jo, jag ska la träffa lite vänner antar jag, & på onsdag drar jag ut till odensbacken, kusinerna fyller! På fredag är det ju midsommar också, så då ska jag träffa some friends, de blir bra!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha vadå skorna?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: