Till bloggens startsida

What's next?

· · · • · · • · · • · · • · · • · · • · Måndag 13 juli 2009 -  19.41  · • · · • · · • · · • · · • · · • · · •

Efter jobbet drog jag hem tillsammans med Sara. Vi snackade massor eftersom att vi inte träffats på jättelänge! Vi tog en ganska lång promenad genom Adolfsberg, jag hade flipflop-tofflor så det var inte så skönt. Men jag får fasiken skylla mig själv! Klockan är snart åtta, Sara har åkt till hennes pojkvän & jag har ingenting att göra. Jag har lust att hitta på något - kul att alla kompisar bor så jävla långt bort! Det är nackdelen med Adolfsberg! Hahaha vilket jävla i-landsproblem, vad hemskt - jag ska sluta klaga. Seriöst, jag älskar mitt hem!

Well well, slå gärna en pling! 07047...

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa, det var skönt att få prata med dig! :D

hahaha och klaga inte på att du bor långt bort, vad gör inte jag då ... hahhaha ;) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: