Till bloggens startsida

Villin

För flera år sedan skaffade jag min första blogg. Jag kallade mig själv för Villin, därför hade jag bloggadressen villin.blogg.se (om jag inte minns fel?) Jag kommer inte ihåg vad jag skrev i den, men det var under den tiden som jag tränade trampolin & så - under det året som jag hade så jäkla mycket skoj! Önskar jag kunde plippa in på den bloggen & återläsa. Det hade jag ju kunnat gjort om jag inte varit så jälva dum i huvudet att jag tog bort den  när jag skaffade denna blogg. . .

 Kul att man har kvar några bilder i alla fall!


12 år

Kommentarer
Postat av: sanna

hejsan! Allt bra? :)

Postat av: Sara

hette den bloggen inte vallin? :)<3

Postat av: Louise

Vallin.blogg.se var det ju! :D

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Well well... Vallin kanske det var ;) haha!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: