Till bloggens startsida

Tur i oturen

Tisdag 28 Juli - 19.28

Idag på jobbet frågade Josse om jag kunde gå ner i spagat, jajjamensan säger jag & ska visa. Innan jag hann komma ner så sprack mina jeans. Men tur i oturen, nu fick jag ju ett par shorts istället! För tur som jag hade så sprack de lite längre ner, inte mitt under grenen. . .

Såhär såg de ut förut. (& som vanligt så har jag så korta ben så jag måste nästan alltid vika upp mina byxor vid vristen)


Sen klipptes dom av! Någon som har något tips vad man kan göra av två fula byxben? Haha!


Men de kändes inte helt snygga, därför stylade jag dom lite själv genom att göra lite slitningar lite här & var. . .


En till grej som jag hade tur i oturen med idag var att jag somnade i solariet när jag kommit hem från jobbet, men tur i oturen - jag blev ju lite brun i alla fall! De där gamla skruttsolariet brukar man ju knappt bli brun av annars..

Kommentarer
Postat av: Friiiidaaaa

är det en kondom som ligger på golvet på den andra bilden?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: hahaha, nej det är den inte ;) Det är en tvättlapp som jag klippte bort från min tröja igår.

Postat av: Ingen bloggare

Tja!

Jeansen vart mycket finare nu!!!!!!!!!

Bra att du svarar på alla kommentarer tycker jag =D

Fast jag har ingen blogg så om du vill kan du svara som en kommentar i det här inlägget . Skulle vara jättesnällt för jag är nyfiken. Hur gör du de där snygga slitningarna??????????????

Godnatt

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Självklart svarar jag på frågorna fast ni inte har någon blogg! Den frågan har jag fått förut i ett annat inlägg men jag tar svaret igen ;)

Jag sträcker ut jeanstyget där jag vill ha de små hålen & slitningarna, sen "hugger" jag med toppen på en av sax spetsarna. Då blir det små hål. Om man gör många hugg bredvid varandra blir det ett "trådhål" som jag kallar det, när det blir ett hål med vita trådar igenom. Lite svårt att förklara, hoppas du förstår endå! :)

Postat av: Louise

Hahaha du måste ju ta bort fickan! Det där är fuuult!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Mode Louise, Mode. Fickan ska vara kvar!

Postat av: Anonym

kådis på golvet?

Postat av: hehehe

är det en kontom man ser?

Postat av: Thea

säger samma sak

kondom i fotot?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: