Till bloggens startsida

Saker & ting förändras, även kärleken till Ledin?

 
Louise & jag i sommarstugan, sommaren 2008.

Louise & jag är ju i stort sett uppväxta på västkusten, på Smögen. Jag kommer ihåg när vi var mindre, bilresan dit kändes enormt lång, & vi tvingades alltid lyssna på Tomas Ledin. Det var en skiva som alltid satt i bilen när vi var på väg till västkusten. Vi hatade det! I alla fall jag.

Igår kväll satt Louise & jag & pratade på msn (just nu pratar inte hon & jag om någonting annat än om Smögen). Jag, Louise & Artin ska åka tillsammans i en bil, därför gör jag en skiva, & Louise en skiva - som vi kan ha på vägen dit att lyssna på. Jag gjorde en blandning av det bästa från typ Absolute Dance Summer 2009, Tuning traxx & lite sköningar som jag gillar, medan Louise gjorde en skiva med lite gamla sköningar som Gyllene tider &....guess what?! Tomas Ledin! Hahaha.. ja men va fasiken det är ju trots allt en klassiker för oss ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt tajmat med kameran!!! Jag tar också mycket bilder men försöker hålla mig till de lite stillsammare sakerna att fota på. Det blir ju enklare så. Hälsa gärna på i min blogg!

Postat av: Anonym

hej

kan du inte göra den listan som en spelningslista på spotify och lägga ut den på din blogg sen?

pleeeease

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Bra idé!

Det kanske jag kan göra :)

Antingen idag, eller imorgon, eller

när jag kommit hem från Smögen.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: