Till bloggens startsida

Störtkär

Onsdag 22 Juli - 11.40


Igår kväll låg jag & kollade på en jättemysig film innan jag somnade. Rolig var den också, haha - jag skrattade flera gånger högt för mig själv! Hmm, tänk om allt vore som på film. . . hur som helst: jag drömde sött efter att ha sett den i alla fall!

Jag kan inte förstå varför man inte hört talas om filmen förut. (eller har man det?) Svenska titeln är "störtkär", engleska titeln är "head over heels". Well well, jag ska inte berätta vad den handlar om, se den istället!

Snart dags för lunch, C ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var blir det lunch idag då?

Postat av: Karin

Aha! är det köpcentret som går ut i vattnet? sara pratade något om det. Det är sara, jag och frida som ska åka så det blir nog jäkligt nice! :) Var du bara i barcelona en timma!? haha vad gjorde du där då :D

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: jag åt lunch hemma idag :)



Angående köpcentrumet i Barcelona, yes you're right! Det är ett köpcentrum jag verkligen rekomendrerar! ;)

Postat av: Anonym

head over heels är faktiskt en rätt rolig översättning för störtkär tycker jag

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: ja :) ..fast det blir ju tvärtom

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: