Till bloggens startsida

Stickande jul-kyss?

Torsdag 16 Juli - 18.24

För några månader sedan när jag var på shoppingtur med syrran i Stockholm så köpte jag ett plumpin lip gloss på gallerian, har inte använt det alls mycket. Har nog inte bloggat om det heller. Men det luktar/smakar kanel! Jättemycket, det är ingen inbillning - alla säger det! Rosa & kanel, hur går det ihop? Well well, eftersom att det är plumpin-effekt på det så sticks det massor också. Kanel, precis som på julen - därför säger jag att det är som en stickande jul-kyss, vad nu det är?!

Snart kommer Bella, hon skulle tydligen ha med sig hemmagjort paj. Vilka vänner man har va! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett sånt där gloss har jag åxå, fast i annan nyans :) tycker det är bra faktiskt.



Söt blogg du har!

Postat av: ELLINORAK

tack! den är från ur&penn:)

Postat av: Anna

Vilken snygg sida!! visst är skorna snygga! :) Köpte dom på nätet. Tyvärr är dom förstora och det retar mig. :(

Men väskan är jag nöjd med iaf!! :D

kram Anna

Postat av: Ellen

Fin färg på läppglanset :)

Postat av: angelica

och så fint : D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: