Till bloggens startsida

Some outfits

Tisdagens outfit:
• Vanliga blåa jeans.
• Vit t-shirt med fashiontryck.
• Blå - & vitrandig kofta.


Man kan inte ha helvita eller andra ljusa
tröjor på jobbet, man bär så mycket tidningar
fram & tillbaka hela dagarna, så man blir
alldelles svart av svärtan.

Tur att jag har många tröjor med tryck - då
vet man inte om svärtan är en del av trycket
eller inte. . .



Gårdagens outfit:

Svarta låga jeans, gräddvit t-shirt med tryck, stort & långt kedjehalsband.

Jag var rädd att se för "hård" ut med dessa svarta jeans & det
"tunga" halsbandet, därför blev det lockar idag igen som gör att man ser lite snällare ut!

& med ett leende på läpparna löser sig allt!

..nästan

Dagens outfit:

Bruna skinn-skor som jag köpte i Afrika när vi var där våren 2007, jag hade nästan glömt bort dom! Men jag hittade dem i garderoben igår. Ena knäppet hade gått sönder redan innan frukosten, men Matzi-boi gjorde ett nytt knäppe åt mig med hjälp av ett gem! Det blev bättre än på den skon som är felfri, så man kanske ska ta & knipa bort de andra spännet också?

Fortsatte med det bruna, leopard! Det var länge sen jag hade på mig det mönstret. Men det blev diadem & armband. Sen den bruna tröjan från Zara som är rätt gammal. Det är sommar & då ska man vara naturlig tycker jag - därför har jag ingen mascara!
Snart är det lunch, men jag har glömt matlåda - så det blir nog att gå till luculus för att köpa lite fil or something. Ciao!

Kommentarer
Postat av: ems

Söt du var på bilden din snuttis!

Postat av: Louise

Mm, som jag trodde! Jättefint med halsbandet till gula tröjan. Alla outfitsen var super! :o) Vad är det för fin svart t-shirt?

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Tack Ems! <3



Den är inte svart, & det är ingen t-shirt. Den är brun trekvartsärm - från Zara 249kr förra julen tror jag.. Puss!

Postat av: mascen

haha matzi-boi ;D



och vad brun du har bliviit, you negro! haha miss you<33

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Tack :) men alltså det känns ändå inte som att jag är såå brun. BRUNARE SKA JAG BLI - stek på brunnstaket någon dag! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: