Till bloggens startsida

Onsdagseftermiddagen!

Onsdag 22 Juli - 22.08

Efter jobbet åke pappa & jag till Marieberg & köpte en nya flytväst till mig. Jag vägrar nämligen åka in med båten vid smögenbryggan utan en Helly Hansen väst eller liknande. Så det blev att köpa en sån! Tack ♥

Sen drog jag till Karin, vi åt glass med banan & grejer & en box vindruvor - kollade även på "jag vet vad du gjorde förra sommaren" där en av huvudrollerna var samma huvudroll som i filmen som jag såg igår, lite komiskt..

Sen gick vi till Jöss en stund för att se vad hon & Sandra köpt idag i Stockholm - mycket snygga saker! Jag blev sugen på att åka dit, även fast jag nyss var där . . . Men jag ska ju snart till smögenbryggan, så jag måste spara pengar! Jag får ju lite cash i helgen '

Nu ska jag duscha, hoppas eran dag varit bra - det har min varit!

Kommentarer
Postat av: ems

Justja jag tänkte på en sak. Den 29 augusti vill du åka till Stockholm med mig då? ;) Inte helgen efter skolan börjat men helgen efter det. Då lär massa höstkläder ha kommit in, hihi :D <3

Postat av: frågarn

ja har också haft en toppendag =D



ja har en fråga till dig

tycker inte du det är jobbigt att du

har 99stycken prenumeranter på din blogg

det är ju så nära 100



?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: nej jag tänker inte så mycket på hur många som bevakar min blogg & prenumererar längre. jag var sån förut, men just nu bloggar jag bara för skojs skull. men självklart är det roligare när fler läser och är frågevisa! :)

Postat av: Billy the kid

Spar lite pengar åt mej till Smögenbryggan

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Såklart! ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: