Till bloggens startsida

Onsdagkväll

Igår efter jobbet blev det bil till Uppsala. Jag satt med min nya mobil typ hela vägen & lyssnade på musik. Till min förra mobil fick man inte några sånna "sug-plopps-hörlurar" (eller vad heter dom?) Hur som helst, jag har i alla fall aldrig haft sånna förut, men nu till den nya mobilen fick man sånna - & de är ju hur bra som helst verkligen!

Väl framme i Uppsala så blev det ju att sätta sig i Louise lägenhet & knapra på salladerna som vi köpt med oss från Örebro. Lägenheten blir bara finare & finare för varje gång man kommer dit. Nu i veckan har ju hennes pojkvän Artin flyttat in också, & då märker man en tydligare skillnad att det är både en tjej & en kille som bor där nu. Förut var det mest små söta inredningssaker hemma hos Louise, samtidigt som Artin hade platt-TV, xbox  & alla dessa teknikprylar hemma i sin lägenhet. Men nu är lägenheten fylld av en mix med allt mellan söta dukar till projektor. Härlig mix!
Louise har ju ganska nyss slutat på Stadium, & då fick hon lite kläder & så när hon slutade, hon fick även saker när hon var på nike-mässan & så, fick lite av de sakerna redan för några veckor sen. Men nu hade hon plockat ut ännu mer som jag fick ta med mig hem till Örebro. Har inte kollat igenom riktigt vad det är än, men det brukar vara riktigt fina grejer, så tusen tack!

På vägen hem bjöd vägen mellan Västerås-Köping inte på så fint väder. Blixtar, dunder & massa regn! Det var säkert tacken för att jag sa tidigare på dagen att det är mysigt om det regnar när man sitter i bilen, men då menade jag inte så mycket regn så att man inte ser vägen framför sig. . .


Well well, det var mycket regn - men vi kom i alla fall hem vid 11 på kvällen. Sen kom Johän förbi en sväng, sen var det bara att tvätta håret & sova som gällde för min del, jag skulle ju upp idag klockan 6 för att åter börja jobba klockan 7 igen. Men det är kul på jobbet & dagarna går fort! Det är ju redan torsdag! Jag har precis blivit klar med förmiddagens sysslor, om en timma är det lunch, men nu skas det ner i källaren & plocka upp gammla tidningar för att slänga. (intresseklubben noterar?)

Puss hej!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: