Till bloggens startsida

Nytt smink!

Onsdag 22 Juli - 09.03

Häromdagen sa jag att jag skulle börja köpa det mesta sminket från MUS, men då menade jag mest rouge, highlighter, ögonskuggor & så vidare. Enligt mig så har de jättedåliga mascaror där, därför köpte jag en annan. Loréal Paris Telescopic - jag har haft den förut & har åter gått tillbaka til den igen, den är superbra tycler jag! Man får långa & fylliga ögonfransar på bara ett par drag. Jag köpte den för 155:-

Make-up-stores foudation är ju den bästa, hur bra som helst verkligen! Men den är dyr, 249kr för en flaska som bara räcker i ca 2 månader, det känns lite väl. Den kostar jag nog på mig i höst, men nu på sommaren vill jag ha puder - därför valde jag att köpa H&M's egna solpuder, jag tycker det funkar bra! Jag köpte den för 69:-


Under denna använder jag Make-Up-Stores ´"cover all", behövs hur lite som helst - superbra! Den är kanske lite dyrare än andra täckande underlagssmink, men en sådan liten burt räcker riktigt länge. Jag köpte den förra sommaren & jag har fortfarande 1/3 kvar av burken, & jag har använt det nästan varje dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du göra idag då?

Postat av: Anonym

kan du inte skriva lite om allt du anväder typ:

smink, rengöring, hårgrejor och typ göra en lista, skulle vara roligt å läsa

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Kul att du frågar efter det! Jag grejar en sån lista på bloggen, antingen denna eller nästa vecka! ;)

Postat av: elin

vad får du ge för ''cover all'' ?:)

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: 120 kronor tror jag.

Det finns även en sort med tre olika nyanser i, men jag kände att jag skulle ha mest användning för den gula så därför köpte jag bara den! :)

Postat av: Felicia

Jag älskar den mascaran du köpte. Den är jätte bra! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: