Till bloggens startsida

Nitar från nelly.com

· · • · · • · · • · · • · · • · Tisdag 14 juli 2009 -  17.57  · • · · • · · • · · • · · • · ·

"Nitar" som i nitlott? Nej!
"Nitar" som i coola snygga detaljer? Ja!

Ni som känner mig vet ju att
jag är helt tokig i nitar!

Rochelle Pyramid Dress SEK 699, Rare Fashion - NELLY.COM
699:-

Una Tube Dress SEK 699, Rare Fashion - NELLY.COM
699:-


Mollie Studded Dress SEK 749, Rare Fashion - NELLY.COM
749:-


Frankie Strip Mini Dress SEK 749, Rare Fashion - NELLY.COM
749:-



Minorka SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
299:-

Waltz 2 SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM
249:-

Metall Glads SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
299:-



Stockholm Leather Bag SEK 349, Vila - NELLY.COM
349:-

Alla dessa snyggingar kommer från nelly.com

Nu ska jag fixa lite i hemmet!

Ikväll ska jag försöka lägga mig ännu tidigare än igår,
det är så jävla jobbigt att vakna på morgonen ju. . Så klockan åtta
blir det nog att kolla på P som i Paris pinsamt patetiska program.
Hahahahaha påhittig jag var där va?! Hur som helst, sen efter det
ska jag sova, i alla fall försöka! Blir la säkert lite musik
i lurarna, men bumms i säng ska det vara i alla fall!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

satt nyss och titta på dom där klänningarna också! haha! Tyckte inte så mycket om den översta men dom 3 andra var skitsnygga! :) tror faktiskt att vi får typ 10% på nelly med csnkortet om jag inte har fel... ;)

Postat av: jessica

älskar skorna!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: