Till bloggens startsida

När plattan & stureplan är som bäst!

· · · • · · • · · • · · • · · • · · • · Måndag 13 juli 2009 -  21.41  · • · · • · · • · · • · · • · · • · · •

Bounce är en fantastisk dansgrupp bestående av några personer som jag alltid beundrat! Men nu har de höjt sig i mina ögon ytterligare, de plockade ihop några hundra dansare från Stockholm & gjorde en stor show som hyllning till Michel Jackson - jäkligt cool, annorlunda & bra idé!

Nu har jag bloggat alldelles för mycket idag! Detta är sjunde inlägget, too much! Well well, nu blir det att hoppa in i duschen sen sova. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Carin Markstedt

ååå coolt var du mä där?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: nej nej nej.. de va bara stockholmsdansare :)

Postat av: sandra

oj, la precis upp den här på min blogg men visste inte att du hade lagt upp den redan. Aja :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: