Till bloggens startsida

Moonwalk


Jag försökte lära Josse moonwalk nu på lunchen, vi tänkte köra den när vi går genom korridorerna här på jobbet. Nejdå. .  Men hon vill lära sig, så hon håller på nu & går fram & tillbaka på kontoret & försöker - der ju faktiskt bara allt bättre & bättre!

Såg nu att jag har exakt 1000 inlägg på min blogg, jag startade bloggen för lite mindre än ett år sedan tror jag. Så jag har nästan hundra inlägg i månaden, shit! Tidsslöseri, verkligen. Men jag mår bra av bloggen, att få skriva av mig lite - så jag klagar inte!

Now, back to work!

Kommentarer
Postat av: Anonym

viktooriiijaa du får lära mig moonwalk ocksåååå



kan du moonwalka??

Postat av: elin

snygg design!

gillar det där med dom rosa blommorna :)

Postat av: G'

åhh, älskar låten :D

Postat av: josse

haha jaa jag börjar bli LIIIITE bättre iaf ! :D men behöver nog träna ganska mycket mer för att det ska se bra ut xD

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: