Till bloggens startsida

Min pappa

Tisdag 28 Juli - 21.18

..är bra! Han har köpt ny dataskärm till mig idag, likadan storlek som jag har nu visserligen - men endå snyggare & nyare. Han köpte även ny dator till mig idag, inte sprojlans ny - men bättre än den jag har nu i alla fall. Den jag har nu är egentligen inget fel på, men jag har haft den ganska många år nu! Fast jag blev lite osäker idag när jag fick se min nya dator, min gamla är mycket finare, den har glasskiva på ena sidan så man ser in i datorn, & en blå laserlampa med fläkt i, även digital termometer & grejer vetru. Haha, alla min killkompisar som ser den säger typ alltid "WOW, detta är ingen tjejdator?!"

Hur som helst, den nya är ju bättre - så självklart väljer jag den! Den datorn får jag ju även Windows Vista i, det har jag inte nu. Känns som om alla andra har det förutom jag? Så var det med WIndows XP också, jag tror jag var sist med att få det i kompis-kretsen. Men men, jag var nog först med att ha egen dator i alla fall tror jag. 6 år var jag när jag fick min egna första dator på rummet!

Tack för det daddii

Nåå, han unnade sig själv lite också - såklart. En 42" TV till altanen. Men det är ju bra, den har ju faktiskt jag ockås nytta av! Idag t.ex, då blev det kräftor & allsång på skansen. Eftersom att det sändes samtidigt som Paris Hilton programmet så fick jag spela in det, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla på PPPP (Paris Patetiskt Pinsamma Program) sen sussa. Jobb imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni båt igen?????

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nej, det är morfars! :)

Postat av: Louise

Hahaha, å ändå tittar man på det! Gissa vem som vinner! :D

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Hahaha, jag vet det är helt sjukt att man tittar. Jag sitter med böjda ögonbryn typ hela programmet igenom för jag tycker det är så sjuukt patetiskt. Hahaha! Hur som heltst.. jag tycker Brittany ska vinna, den andra är bara en stor äcklig stalker!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: