Till bloggens startsida

Min andra halva är ball!

Man skulle kunna säga att Karolina är min andra halva. Vi har liksom känt varandra hela livet. Nej, inte riktigt. Hon föddes ju ett år efter jag föddes, minus en dag. Coolt va? Jag är exakt ett år & en dag äldre än henne!

Vi två har ju alltid varit allmänt balla, men just nu är det hon som är mest cool. Imorgon ska hon göra det som jag alltid innerst inne velat - men aldrig vågat. Hon ska färga håret rött. Rött! Det är ju inte det lättaste, men jag har fått den uppgiften, så det ska göras! Imorgon vid 9 på morgonen åker jag hemmifrån för att jag ska hinna, man måste ju färga flera gånger och börja med lätt brunt & lalala, procedullen är lite komplicerad, så det kan ta ett tag. Hur som helst, strax innan 3 ska jag möta Sara på stan. Vi har ju inte sets på jättelänge, så vi ska ta en glass & sätta oss vid "the place to be", slottet!

Sen måste jag bumms hem & packa & städa mitt rum. Senare på kvällen kommer Artin & Louise till Örebro, stannar över natten & sen drar vi ju till Smögen.

Mer bloggande imorgon, nu ska jag sova. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter spännande med hårfärgning, lycka till :)

Postat av: Mia

Haha, stiligt kort ^^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: