Till bloggens startsida

Light blue

Torsdag! Snart helg & jag har inte en enda plan inför helgen - hur skönt som helst! Tänkte ta fram symaskinen & sy en sommarklänning/kjol. Det har jag varit sugen på länge nu, har bara inte haft tid till det. Well well, innan jag drar iväg till jobbet så bjuder jag på bilder från dagens outfit:


• Svarta leggings, från Cubus.
• Ljusblå oversize t-shirt med kors i ryggen, från Monki.
• Brunt & svart läderskärp med blommor, jättegammalt sedan jag var liten!
• Gladiatorskor med nitar, från H&M.
• Träarmband, födelsedagspressent från Johanna.
• Silverhalsband med en ♥-berlock med blå sten.
• Klassikern, mormors silverring.
Nagellacket är avskaft så det ska göras om ikväll. Men då blir det nog inte
rött igen. Skulle vilja ha fransk manikyr igen, men det tror jag inte att jag orkar.

Light Blue

Kommentarer
Postat av: Lindsey

riktigt söt outfit gumman!

Postat av: Louise

Yeah right...sen jag var liten.... In my ***! :D Det är ju mitt!!

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Jasså, förlåt i så fall. men jag hade för mig att de hörde till ett par fula beiga manchester byxor som jag hade när jag var liten.. men de kanske är ditt sedan du var liten! :)

Postat av: Amanda

åh, älskar skorna!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: