Till bloggens startsida

Just dance, gonna be okay..

• · · • · · • · · • · · • · · • · · • · Måndag 13 juli 2009 -  11.22  · • · · • · · • · · • · · • · · • · · •

Man skulle kunna tro att Lady Gaga badar i ett hav av pengar, men sanningen är att sångerskan är luspank! "Konstiga outfits med bh:ar som sprutar eld och galna shower är ju inte helt gratis. Jag har gått bankrutt ungefär fyra gånger nu. Min manager vill bara skjuta mig. Varje krona som jag tjänar går till mina shower. Nu har vi äntligen kommit till den punkt då ekonomin börjar gå runt. Men snart åker jag iväg på turné så då lär jag hamna på gatan igen." Säger hon själv i en intervju.

Kommentarer
Postat av: Thea

må vara snygg för att vara pank!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Ja, verkligen! Jag tror att "pank" för henne är som att vara miljonär för en annan..

Postat av: Anonym

har lg klippt sig?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nja.. hon har haft page rätt länge :)

Postat av: Freddan

hon ser ju ut som en fladdermus

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: