Till bloggens startsida

JF collecton - London Paris New York

Jag vaknade 12.30 idag! Hur skönt som helst! Jag tror aldrig jag sovit så långt tid när jag sovit hemma, man vaknar alltid på nått eller annat vis då. Well well, dushcade just - håret var så jävla äkligt eftersom att jag inte tvättade det efter jag badade i poolen igårkväll. Just nu använder jag ett schampo som jag vill rekomendera starkt!

Det luktar hur gott som helst, ni vet sådär som man brukar lukta när man kommer från frisören? Jag tror det funkar också (blonderingshampo), för min utväxt är inte lika skarp - men det kan ju ha med att det är sommar att göra.. Shampot finns även för rödhåriga & för brunnetter för att förstärka färgen så att det inte blir grådassigt. Men det bästa med shampot, det luktar hur gott som helst efter duschen! 95:- per tub. Jag är lite snål eftersom att det är så dyrt, så jag har inte balsamet.

Nu ska jag fixa & dona lite. Allmänt lördagsfix! Ikväll blir det middag i Lundby - sen bio med världens bästa Bella! ♥ Sen är det bara att hålla tummarna för att jag hinner med 23.10 bussen hem. Annars får man vänta till 00.20! Helgbussarna i Örebro suger!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha du är söt :)

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: jasså? :P vad har jag gjort nuu då? <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: