Till bloggens startsida

Har varit blöt i håret X antal timmar nu!

Torsdag 30 Juli - 20.55

Efter jobbet idag skulle jag egentligen packa till Smögen - så jag slipper göra det imorgon på en fredagskväll liksom, tänkte att man kanske skulle hitta på något annat då(?!) Men när jag kom hem ställde jag mig i duschen & tvättade håret. Fick sedan reda på lite impulls att hej & hå nu kommer det folk hit för att bada & grilla! Kul, men det var inget som jag var förberedd på. Hinner inte föna håret så jag tänkte skiit samma mitt hår får väl självtorka!
Väl när mitt hår har torkat så ville Oskar bada. Jahapp! Tänkte att jag behöver ju inte doppa huvudet - för då blir jag ju blöt i håret, igen. Men det började spöregna - så det gjorde ingetning, håret blev blött, igen.
Sen gick vi upp för att grilla, mitt hår torkar, igen. Men nu ska jag hoppa in i duschen & tvätta håret, igen. Håret blir så äklitg av poolvattnet. Well well, så nu har jag i stort sett varit blöt i håret från klockan halv 5 tills nu klockan 9.

Skön kväll i alla fall! Hmm..undra när packningen blir av?


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ditt hår slitet?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jo lite slitet är det. Men det blir ju det när man bleker det flera gånger om året och plattar det varje dag. Men använder man rätt produkter så klarar sig håret skapligt! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: