Till bloggens startsida

Fransk manikyr med hjälp av apan!

Söndag 26 Juli - 17.55

Grundade med depends "49:a",
ljust, genomskinligt nagellack med skimmer.


Målade sedan en vid topp med depends lite dyrare heltäckande vita nagellack.


Över detta använde jag sedan Loreals superduperbra nagellack
som är någon specialare - ska tydligen hålla sig fint i en vecka..
Färg nummer 13. Kan verkligen rekomendera det för jag provade
förut att ta bara det, utan vita manikyrranden or something, & det
såg fräscht ut - naturligt liksom!


Man ska inte måla flera lager inom loppet av bara någon timma,
jag vet. . . men jag hade faktiskt lite hjälp. Av den söta blåsande
apan som jag fick av Johanna i julklapp!


Ikväll återstår nu bara grillning, att duscha
& kanske sola solarium om jag hinner.

Hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: mamman

Dagens i-lands problem: Jag har inte tid att sola solarium....

Postat av: Anonym

vad kostar dessa tre nagellack



trevlig kväll

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Det första kostar bara 25, det andra vet jag inte riktigt, någonstanns mellan 50 och 100 kr, och det understa kostar 69 kronor! :)

Postat av: kiki

hihi en sån apa har jag faktiskt tänkt skaffa mig :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: