Till bloggens startsida

Färskt från gårdagen!

Tisdag 21 Juli - 15.27

Äntligen! Chris Brown har inte yttrat ett ord till allmänheten sedan han misshandlade Rihanna i februari, men nu när rättegången är över & han fått sitt straff så talar han ut om det som hände. I videon nedanför kan du se honom be om ursäkt för allt:


Om en halvtimma slutar jag! Då blir det hem & greja med allt & ingenting. Så kan det vara. Om jag hinner ska jag även se PPPP-programmet ikväll. Ni som läste min blogg förra veckan förstår vad jag menar! Well well, innan jag tar bussen hem ska jag skynda mig iväg & köpa ett nytt solpuder, imårse när jag skulle ta av det var det helt söndersmulat. Suck!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket solpuder använder du?

du är alltid så fint sminkad! (=

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: H&M's vanliga faktiskt. Bara 69 kronor & räcker rätt länge!

Postat av: marie

sv: jag håller med dig !=) fast båda var fina i den också! D=

Postat av: nellie

: tack så mkt ! :)

följa varandra via bloglovin ? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: