Till bloggens startsida

Dagens outfit

· · • · · • · · • · · • · · • · Onsdag 15 juli 2009 -  12.50 · • · · • · · • · · • · · • · ·

Min söta & snälla mamma köpte den på bilden till vänster som jag bloggade om här om dagen som jag sett på Marieberg. Tusen tack ♥ Tillsammans till det hade jag mina örhänden som jag bl.a köpte i England på Blue Water (vill tillbaka!!) & min svarta väska. Sen blev det mörka jeans, & converse '

Nu är lunchen slut!

Efter jobbet blir det hem en snabbis & fixa lite & käka lite, sen ut med Karen!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Coolt tshirt snygging!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Tack! Min favorit är även väskan, som funkar till både vardag & fest! :)

Postat av: Anonym

vart har du köpt nit-örhänget?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: i england, i en utav alla affärer på ett av världens största köpcenrum som heter blue water :) kommer inte ihåg vad affären heter..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: