Till bloggens startsida

Bra start på veckan!

Måndag 27 Juli - 20.20 (knack knack)

• Josse är tillbaka på jobbet!
• Efter jobbet åkte pappa & jag å lämnade min gamle 
  ford till Sara & hennes familj så de kan låna den några veckor.
  (fast min lille skrutt är mörkgrön)
 
• Sen träffade jag mina favoriter, Sandra & Karin. Vi pratade girltalking,
   spelade spel & drack varm choklad. Mysigt var det! Love ya girlz ♥

Nu är jag hemma, igår kväll gick jag & la mig jättetidigt & det var faktiskt
hur skönt som helst - därför tänker jag göra det idag också. Men först tänkte
jag tvätta bort sminket, sola solarium, & kanske prova att locka håret lite
med nya locktången?! Det visar sig i så fall på bloggen imårrn.

Ciao '

Kommentarer
Postat av: Jonna

Riktigt snygg blogg du hade :)

Postat av: mascen

haha spela evighetsspelet verkligen! men massa myys :) love you två <3

Postat av: josse

oyeees i'm back! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: