Till bloggens startsida

Bluebox

Satt & funderade över vad jag gjorde förra året på jobbet när jag fick tid över.
Då satt jag mycket på nätshoppingsidor, bland annat Bluebox.
Så det gjorde jag nu idag också när jag fick lite tid över!

Jag har faktiskt fått en egen dator här, egen inloggning
& egen mail här på Nerikes Allehanda, coolt va?

Titta vilken söt tårtspade som liknar en klacksko!
119:-

& servetthållaren, jättegullig ju! 225:-

Städsaker är inte alltid roliga, därför är det bra när dom är uppiffade! 29:-

Fönstertapet, fönsterdekor, fönsterskygg. Vad ska man kalla det? 195:-

Cool & retro telefon! 599:-

Häftigaste rivgärnet jag någonsin sett! Ni ser väl själva vad det ska likna? 150:-

Alla dessa prylar & många andra godheter hittar du på Bluebox!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: