Till bloggens startsida

Adde, Sara & Torkel?

Måndag 20 Juli - 22.02

Efter jobbet följde Sara & Adde med mig hem, movietime! Torkel i knipa, har bara en kommentar till den filmen: det märks vem som valde film (Adde)! Sara hann inte ens se klart hela filmen, hon har ju pojkvän som hon skulle åka till, ack ack ack. . .  Men jag & Adde kollade klart på filmen, sen drog vi till parkhallen för jag var tvungen att köpa en trisslott pga att mitt horoskåp för dagen var så här: "Du verkar ha stor tur med pengar. Nu vill andra gärna investera i dig & dina idéer, eller också vinner du i spel. En liten insats kan ge vinst." (expressen). Men inte fan vann jag något? Kanske var det för att jag köpte en lott för 25 kr? Det stog ju en LITEN insats kan ge vinst, det kanske hade varit bättre om jag köpte feman-lotten? Hur som helst, sen drog jag & Addis hem till mig igen, delade på en förpackning vindruvor & prata massa skit. Chill kväll, & veckan har bara börjat. Imorgon ska jag upp igen med bussen till jobbet som går strax innan halv 7, så nu ska jag duscha & sova.

Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Julia

hahah torkel är ju bäst! :D

Postat av: Anonym

vickaaaaaaan daaaaags att ta fram din kaaaamera igen för nu har du iiiinga bilder i inläggen längre juuuuuu =(

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Haha, jo torkel va kul MEN skum!



Ja vet, jag borde berkligen ta fram kameran snart igen - saknar't

Postat av: Sara

Hahahah, Torkel är inte kul! verkligen inte min humor, hahah ;) men det var ju kul att träffa dig iaf! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: