Till bloggens startsida

Vårmode - trasigt

Som alla säkert redan vet så är ju det nya vårmodet "trasigt".
Allt ska vara trasigt, jeans, tröjor....Jag har kikat på lite bilder och
så om vad som kommer in i butikerna till våren, och jag
måste faktiskt säga att jag tycker det är grymt snyggt med ett par
ljusa trasiga/rippade jeans. Det är verkligen någonting som
jag kommer köpa in nu till våren.


Men, någonting som jag tycker är
mindre snyggt är trasiga tröjor och så,
det ser bara billigt ut - köpt på sahara eller någon
utlänsk marknad för 30kr/plagg.

Men jag ville i alla fall säga att jag gillar att modet är trasigt,
för trasiga jeans - det ska i alla fall sitta på mig i vår!

Kommentarer
Postat av: elli

jo precis :) okej men som du säger. det är lite kul med omväxling och att byta färg på ögonen gör ganska stor förändring :P

Postat av: Henrik Lindmark

de e typ smart :D gillar att lyssna på musik i alla fall :)

Postat av: JONNA

jag har alltid tyckt det varit snyggt med trasiga jeans :]

nu kmr ju alla "tycka det är så snyggt" bara för att det är mode. men innan har folk säkert tyckt det sett skabbigt ut ;s

Postat av: Sara

fast ingen shopping innan den 1 mars ;) hahah <3

Postat av: Louise

Mm, love it! :o)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: