Till bloggens startsida

Tiden går så fort, (när man har roligt?)

Bevekarantalet fortsätter stiga, och jag tycker det är grymt roligt! Men ändå känner jag en viss press att skriva mer och mer då. Men det är kul, fortsätt gärna läsa.

Idag hade jag tänkt hinna göra så himla mycket, måla naglarna, sola solarium, plugga, städa, allt möjlig..men det blir nog plugga nu i första hand, spanska förhör imorgon, och redovisning på ett av höstens största projekt. Sen städa lite, för imorgon kväll kommer Sara hit :) Och sen ska jag försöka måla naglarna, har fransk manikyr just nu men jag är grymt trött på det så vi får väl se vad det blir.

Just nu sitter jag faktiskt och
äter sharon-frukt, sjukt gott!
Brukar äta det ibland när jag är
sugen på godis, för det är minst
lika gott....nästan, hihi ^^
Men imorgon när Sara kommer
hit på chillkväll så ska vi faktsiskt
käka godis, och tacos - mums.

I helgen ska det tapetseras i mitt rum förresten, roligt! :D För då kanske jag kan flytta ner där till nästa helg kanske, hoppas hoppas. Det ska bli skönt att få ordning på allting, kunna titta på tv igen innan man somnar, spela elgitarr osv.

Jaja, bloggar lite mer senare ikväll. Tänkte kolla lite på forever21 och se om jag kanske kan hitta någonting.

Hugs ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: