Till bloggens startsida

The "new" jeans


Mitt egna lilla konstverk som jag gjorde av ett par gamla diesel jeans,
nu kommer de i alla fall bli till användning.

Var nära att jag inte kom upp i mårse, trots att jag hade sovmorgon.
Jag var såååå nära på att somna om efter jag släkt min wake-up-light.
Men men, här är jag - vaken - ska platta håret nu, sen ska jag springa
till bussen. Sen ikväll blir det träning ikväll - men innan det så ska
jag börja flytta ner mina kläder från min garderob till mina
nya garderober i källaren. Jag ska ha nästan alla kläder hängande
i garderoben, hur skönt som helst! Hm..men vi får se hur långt
galgarna räcker. Hehee

Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: MALIN

Snygga:)

Postat av: Louise

Aaah! Mina jeans! :D

Postat av: ♥ SimplyMalin

Får man fråga hur du gick till väga? För det ser helfränt ut. ;D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: