Till bloggens startsida

Söndagmorgon

Jag var 5 bevakare ifrån bevakarrekord igår, jao, bevakarantalet fortsätter ligga rätt högt och jag tycker det är jättekul! ♣
Och även fast klockan bara är snart tio så har jag redan haft en fjärdedel så mycket bevakare som jag hade igår. Weyho, såå det kan bli en bra dag även idag..

Jag gick och la mig rätt sent igår, så jag är faktiskt rätt sliten idag, men det gör ingetning, jag ska ändå bara vara hemma idag. Ska börja dagen med att hoppa in i duschen, sen göra den engelska uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon, och sen i kväll är det träning.

Bloggar mer sen, ciao!

Kommentarer
Postat av: lilalili

Här har du en bevakare till ;) Och jag tänker återkomma när jag har lite mer tid...

Ha en bra söndag! Kramis

Postat av: thisney

sv; hehe, då är vi två :)

Smart idé! Skulle bli skitfräckt och snyggt. Gör det :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: