Till bloggens startsida

Peppa Karin!


Just nu har alla mina flesta vänner blogg; Sara, Sandra, Elin, Karro,
Karin H, Emma, Therese, Julia, syrran och så vidare.  Alla förutom
Karin Sternefors! Vore det inte dags för henne att skaffa
blogg tycker ni? Det tycker i alla fall jag.


Nu ska jag börja göra mig iordning för snart är det läggdags, imorgon börjar vi tidigt så då träffar jag Karin på bussen så då ska jag tagga henne ännu mer till att skaffa blogg. Hehe, men hon är envis..så vi får väl se om jag lyckas '

På tal om..ingenting - jag fick mejl idag om att jag skaa ha reklam och annonser på min blogg nu från double. Kuligt kuligt! Tack alla ni som läser min blogg, det är ni som gör det möjligt!

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

:P din id bricka :D har alltid tyckt att sånna varit coola :)

Postat av: Julia

JOOO! HEJA KARIN! det är ju mer än dags nu :D

Postat av: Karin den kända non-blogg tjejeeeen ;D

mööhöhö ALDRIG!!! ja klarar mig PRIMA utan en blogg, och om ja skulle ha en skulle den iaf inte va rolig MÖHÖ <33

Postat av: KelocC

Haha gulligt :D jag som tänkte precis säga att jag blivit kär i din blogg, ;) haha :D

Allt bra med dig då? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: