Till bloggens startsida

Music and rhythm find their way into the secret places of the soul

Jag älskar låten som vi dansar till på Annas avancerade disco träning på söndagar, man går och längtar hela veckan åt att få dansa till den låten! Synd att Sara och jag inte kan vara med på uppvisningen (vi är i Spanien då).

Sara och jag räknade ut idag hur många gånger i veckan vi skulle träna, tror det var 8 och 1/2 timmar i veckan kom vi fram till, i alla fall nu i början av terminen. Ska iväg på träning idag i 3 timmar, och då ska jag även betala de 3400kr som dansen kommer att kosta för mig bara denna termin. 3100kr för träningsavgiften och sen 300kr för licens och medlemsskap, det är dyrt men det är värt det! För det finns inget bättre än dans!










Dagens tränings-outfit;

- Svarta mjukismuksor med tryck "tävlingsdansare", KSD.
- Rosa sport-bh, Statium.
- Svart t-shirt, RAW.

Nu ska jag dra på träning, hörs ikväll. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fanny

ojoj så snygg är inte jag på mina träningar

Postat av: Sara

Riktigt surt att inte vi kan vara med på uppvisningen :(

Hahaha, tur är väl då att vi ändå ska dansa inför publik nere i spanien ;) ahahahhahaha !! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: